2014. november 9., vasárnap

4. rész

 Sziasztok itt a 4. rész szomorú vagyok mert senki nem komizzik kérlek ha tetszik kommizatok ♥!
Jó olvasást!!


Telefonnom csergésére keltem ismeretlen szám volt de felvettem.
-hm ki az??-kérdeztem almosan.
-Szia baby én vagyok az Justin-mondta nevetve.
-Mért hivtal még aludtam-mondtam miközben észre vettem hogy hét óra ezert közbe elkezdtem készülődni.
-Azt hallani amugy azert mert itt vagyok a házad előtt be jöhetek-kérdezte de én nem is adva rá választ lementem és kinyitottam az ajtót.
-Szia gyere be am hogy hogy idejöttél- kérdeztem kedvesen és felmentünk a szobámba.
-El viszlek suliba- nyugodtan lehuppant az ágyra.
-Honnan tudtad a számomat??-a szekrényemben kutattam amíg Juss válaszát vártam.
-Tudod én mindent tudok én vagyok a nagy Justin Bieber- vigyorgott de én csak megforgattam a szememet és bementem a fürdőbe öltözni és sminkelni. Ezt választottam:


                                                                                                                  -Kész vagyok,menjünk-elindultunk le mert persze emeletes házba lakunk és kivel találkoztam Willel.
-Helló Will-mondtam amint meg latta Justint ledöbbent.
-Hellotok-   mondta Will Justin csak a fejével intett.
-Mit keres itt-kérdezte Will.
-Eljött értem mert egy suliba járunk de semmi közöd a életemhez- mondtam flegmán.
-Szerintem meg van-mondta cinikusan..
-Megint beszivtal látszik mondtam vigyorogva és meg fogtam Juss kezét és kihúztam amilyen gyorsan csak tudtam.
Beszaltunk a kocsijába ami nekem nagyon tetszett.
-Eléggé furcsa tesód van-mondta mélyen belenézve a szemembe.
 .Komolyan muszáj így néznie mindjárt itt helyben elájulok egy szerűen tökéletes.
-Nem a tesóm csak mostoha-néztem rá mérgesen.
Aztán nem szolt semmit csak vártuk hogy megérkezünk.Be mentünk a osztályba és meg láttam Selenát amint Debby Ryanel beszélget.Oda mentem hozzájuk.
-Sziasztok- mondtam mosolygva.
-Szia- mondták egyszerre.
-Biztos te vagy a új lány-mondta Debby mosolyogva.

    -Igen, te meg a híres Debby Ryan-mondtam nevetve.
   -ÁÁ azért nem vagyok olyan híres Justin híresebb nálam-mondta Debby.
   -Amúgy tegnap mért nem jöttél suliba-kérdezte Sel Debbytöl.
  -Nem éreztem jól magam-mondta mire becsöngettek.Oda mentem a padomhoz és Justin is már ott ült.Meg érkezett a tanár beszelt össze vissza de nem tudtam figyelni.Végre kicsöngettek.Kimentem a udvara és láttam hogy ott vannak Justinék oda mentem hozzájuk.
-Sziasztok nem baj ha idejövök hozzátok unatkozom-kérdeztem.
-Nem gyere nyugodtan-mondta Khalil.
-Képzeljétek Vicky a rajongóm voltam náluk és tele van a fala a képeimmel-mondta önelégülten.Éreztem ahogy elönt a pír.
-Hogy kipirosodtál piroska- mondta röhögve Ryan.
Haha nagyon vicces-fejbe ütöttem és elmentem mert nagyon zavarba voltam.Be mentem a osztályba és beszélgettem Sellel meg Debbyvel nagyon megkedveltem őket.Becsengettek.Leültem a helyemre.Bejött a tanárnőnk. Nem tudtam figyelni meg nem is akartam mert egész idő alatt a mellettem ülő Justint figyeltem, teljesen beleszerettem kár hogy ő nem szeret.Habár kit áltattok kis korom óta Belieber vagyok imádom őt.
-Ugye milyen tökéletes látvány vagyok-mondta vigyorogva szóval észre vette hogy bámulom.
-haha , nem téged néztelek-mondtam de persze hogy kamuztam.
-Persze-mondta és közben ki csengettek.Épp mentem volna beszélgetni Selenahoz amikor Juss kihúzott a osztály elé.
-Minek húztál ki-kérdeztem miközben meg nyalta alsó ajkait annyira tökéletes.
-Volna egy kérdésem te a rajongóm vagy?-kérdezte mosolyogva.Én válaszképpen csak egy aprót bólintottam.
-Tudtam hogy bejövök neked-mondta nevetve.
-De ez nem is olyan rossz-mondta macsósan és megcsókolt ez annyira gyors volt hogy nem is volt gondolkodási időm hogy vissza e csókoljak de én vissza csókoltam.A csókunkat a csengő hangja zavarta meg.Mind a ketten bementünk és leültünk.Ő csak mosolygott meg én is.Aztán kezdetét vette a óra hála az égnek hogy ez a utolsó óránk.Kicsöngettek.Indultam gyors haza.
-Szia anya megjöttem-ordítottam és mentem volna fel a szobámba ha anya nem ér elém.
-Szia kicsim,itt van a húgod itt fog aludni de apád már elment mert dolga volt-mondta anya én bementem a nappaliba és ott volt Madelyn a húgom.Nagyon gyönyörű kislány.

 

  -Szia Madelyn tudod kivagyok én-kérdeztem miközben oda mentem mellé.
-Igen a húgom-mondta vékonyka de mégis érthető hangon.
Nem a húgod vagyok hanem a nővéred de hagyjuk-mondtam neki nevetve.
-Megmutatom a szobám gyere-megfogtam a kis kezét és felhúztam a szobámba.
-Tetszik-kérdeztem reménykedve.
-Igen de főleg a poszterek- mondta Madelyn.
-Szereted te is Justint-kérdeztem mert akkor áthívom meglepetésként.
-Igen,de én majd hol alszok itt veled-kérdezte én csak bólintottam.Beraktam egy mesét és azt néztük együtt.Utána meg fürödtem és felvettem a pizsim amíg Madelyn fürdött felhívtam Justint.
-Szia Juss holnap reggel 9 órára eltudnál jönni hozzám-kérdeztem.
-Ja de mért-kérdezte.
-Mert itt van most nálunk a húgom és szeret téged gondoltam meglepem-mondtam.
-Oké úgy látom nálatok a Justin Bieber imádás családi vonás-mondta Justin nevetve.
-Kis egós, na de most már megyek jó éjt-mondtam és kinyomtam.Épp hogy leraktam a telefont Madelyn jött mellém az ágyba még kicsit beszélgetünk aztán mind kettőnket elnyomott a álom...                                     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése